Friday 28 December 2012

hurgh !!! kena wat lg sekaliii !

Assalamualaikum ...
ahhhh !!! geramnyaaa!!! knp ??? tau x saya kena wat blog lg sekaliiii ... omg! geram tahap gaban
abes followers saya x deee ... lesap cam tu jeee ... ahukkkk ... sedeyyy ... abes 70 org followers
saya... terpaksa la bw blek follower2 saya tuuuu ... huhuuuu .. apalah nasibku ni ... hello!! bkn
saja2 saya buat bru tapi ada masalah kat blog lama uhh ... post saya x leh publish!!! HAISHH!
sabar je laaa ... n target saya kali nie adalah utk mendapatkan followers lebih 500 dalam 5 bulan ...
inshaAllah ... hope so ,.. publish! wassalam



3 comments:

  1. banyak bersabar.. ujian nie kecil aje... banyak lagi ujian yg bakal kita hadapi nanti.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm.. betul tuu.. mungkin ada hikmah d sebalik semua nie..

      Delete
  2. sabar itu separuh daripada iman..

    ReplyDelete